رسته‌ها
خلاصه کتاب با چرا شروع کنید
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
رهبران موفق چگونه الهام بخش دیگران می‌شوند؟

معرفی کتاب با چرا شروع کنید:
خلاصه کتاب «با چرا شروع کنید» (Start With Why) گذریست بر اثر برجسته «سایمون سینک» (Simon Sinek)، نویسنده و سخنران انگیزشی بریتانیایی-آمریکایی که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این کتاب به بررسی اهمیت درک «چرایی» در موفقیت کسب‌وکارها و رهبران می‌پردازد. سینک با ارائه مفهوم «دایره طلایی» (شامل چرا، چگونه و چه) توضیح می‌دهد که چگونه شرکت‌ها و افراد موفق با تمرکز بر »چرایی» کارشان، به جای «چه» یا «چگونه»، می‌توانند الهام‌بخش دیگران شوند و به موفقیت پایدار دست یابند.

بخشی از کتاب با چرا شروع کنید:
«تصور کنید در یک دنیای کاملاً متفاوت زندگی می‌کنیم. دنیایی که در آن تقریباً همه صبح از خواب بیدار می‌شوند و با انگیزه و الهام به سر کار می‌روند. در محل کار، آنها احساس امنیت می‌کنند و به همکاران خود اعتماد دارند. آنها احساس ارزشمندی می‌کنند و در پایان روز با احساس رضایت به خانه برمی‌گردند. این دنیا واقعاً وجود دارد، اما متاسفانه برای عده کمی.
چرا برخی سازمان‌ها قادرند چنین محیطی را ایجاد کنند در حالی که دیگران نمی‌توانند؟ چرا برخی رهبران قادرند الهام‌بخش باشند در حالی که دیگران تنها می‌توانند دستور دهند؟ چرا برخی شرکت‌ها نوآوری مداوم دارند در حالی که دیگران همیشه در تلاش برای رسیدن به آنها هستند؟ پاسخ در یک کلمه ساده نهفته است: «چرا». رهبران و سازمان‌های الهام‌بخش، صرف نظر از اندازه یا صنعت خود، همه به یک شیوه فکر، عمل و ارتباط برقرار می‌کنند. و آن شیوه کاملاً مخالف با نحوه عملکرد اکثر افراد است. آنها با «چرا» شروع می‌کنند.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
21
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Ketabnak
Ketabnak
1403/05/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خلاصه کتاب با چرا شروع کنید

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خلاصه کتاب با چرا شروع کنید
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک